jag-och-min-crohn

Direktlänk till inlägg 19 december 2013

Var finns orken???

Av Sophie Ekström - 19 december 2013 15:54

Nu har det gått några veckor sedan operationen men jag efterlyser fortfarande orken, hur länge kommer den att vara borta??? Försöker att orka med att orka om ni förstår vad jag menar.
Knippen och kroppen vill liskom inte samma sak som jag, huvudet vill massor medan kroppen har gått in i något sparläge, man gör en sak sedan är man slut resten av dagen.

Skulle ta nya infektionsprover igår men då visade det sig att min nya vårdcentral i blackan inte är kopplade till ks labb, så det blev en tripp till vackra Ekerö och så passade jag på att hämta vår post. Hundarna blev överlyckliga att få springa på deras stora tomt, knappt så man fick in dom efter det :)

Jag är nog den ända som inte har julpyntar, både jag och Mange är inte så mycket för det än men det kanske kommer, men vi har en så fin julblomma från frida

Har en av den finaste tomte som syster yster gjort eller faktist två, en som man hänger i julgranen men den pryder vår kristall krona istället och så har vi kul kulan från Malin som är fylld med choklad :) ok lite jul har vi nog, men nu räcker det;)

I morgon kommer fina Laban hit, dax att ta tag i hans päls nu, han ser ut som en byracka ;) men i morgon rycker den så jag hoppas energin kommit tull dess !

Kram på er alla och ni ta hand om varandra, man vet aldrig när det är försent!!!

 
 
En plats i solen

En plats i solen

20 december 2013 15:18

Hoppas din ork kommer snart :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophie Ekström - 1 december 2016 23:30

Tänkte idag på vad som gör mig glad, finns det bättre start på morgonen när man vaknar brevid den man älskar, man kommer upp på morgonen, ta en härlig latte på cafet i blackebergs centrum eller an av deras underbara smoothie, kan starkt rekommendera ...

Av Sophie Ekström - 1 december 2016 23:30

Tänkte idag på vad som gör mig glad, finns det bättre start på morgonen när man vaknar brevid den man älskar, man kommer upp på morgonen, ta en härlig latte på cafet i blackebergs centrum eller an av deras underbara smoothie, kan starkt rekommendera ...

Av Sophie Ekström - 8 oktober 2016 15:20


Nu är det dax att bli av med min ryggsmärta, domningar. Efter alla mina operationer, runt ett 50 tal, har det satt spår i kroppen, säkert krocken med Volvon också. Men ett bra spår är att min mage, rumpa mår kanon och att min stomi är min vän. Nu har...

Av Sophie Ekström - 2 juli 2016 23:29


Jag kan bara säga, min stomi är verkligen min vän, sedan jag fick min stomi har mitt liv blivit lättare! Kunna göra det man vill utan att leta efter toaletter. Kunna äta det jag vill utan att oro mig om när det är dax för toa besök igen. Skönt att sl...

Av Sophie Ekström - 2 juli 2016 23:21

När man har sådana där dåliga dagar, man tycker allt man gör och är suger. Man vill bara lägga av med allt man gör. Allt går bara emot en. Då inser man extra mycket hur mycket sina underbara vänner, familj och partner betyder för en. Jag är så lyckli...

Presentation


" Lär dig livets stora gåta,
Älska
Glömma
Och förlåta"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards