jag-och-min-crohn

Alla inlägg under juli 2016

Av Sophie Ekström - 2 juli 2016 23:29

Jag kan bara säga, min stomi är verkligen min vän, sedan jag fick min stomi har mitt liv blivit lättare! Kunna göra det man vill utan att leta efter toaletter. Kunna äta det jag vill utan att oro mig om när det är dax för toa besök igen. Skönt att slippa få ont i alla ben i kroppen för att man är så smal för kroppen inte tagit upp näringen, skönt att slippa sova 20 timmar per dygn för att kroppen inte orkar hålla sig vaken. Skönt att slippa all verk man stått ut med under många år. Skönt att slippa säga nej till allt, nu orkar jag vara med mina vänner, familj och man. Wyoming är verkligen min vän <3

Av Sophie Ekström - 2 juli 2016 23:21

När man har sådana där dåliga dagar, man tycker allt man gör och är suger. Man vill bara lägga av med allt man gör. Allt går bara emot en. Då inser man extra mycket hur mycket sina underbara vänner, familj och partner betyder för en. Jag är så lycklig lottad som har allt det, att kunna känna sig deppig, ful, äcklig, ledsen, ja hela registret och få känna det och att det är ok. Dom finns där i vått och tort <3 jag är så himla lyckligt lottad, jag älskar er!!!!

Presentation


" Lär dig livets stora gåta,
Älska
Glömma
Och förlåta"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards