jag-och-min-crohn

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

Va rädda om varandra

Av Sophie Ekström - 31 december 2013 00:57

Behandla andra som du själv vill bli behandlad, ett ordspråk som jag älskar och den säger ganska mycket tycker jag, så tycker jag det är viktigt att glädjas åt andras framgångar för nästa gång är det din tur.
Det är så viktigt att man tar hand om varandra!. Man kan inte bara gå och tänka att man ska göra det, alla är lika mycket värda, alla förtjänar en blick, ett hej, en hjälpande hand.
Vi behöver ta av oss skygglapparna, man lever bara en gång och i morgon kanske set är försent.

Snart är det 2014 och jag hoppas att vi alla kan hjälpas åt att ta hand om varandra, säga till om något känns fel, prata med källan och skippa alla rundgångar som blir. Tillsammans är man stark ännu starkare än om man är själv!!!

Jag önskar alla mina vänner ett gott nytt år och hoppas ni får ett framgångsrikt 2014

 
 
Ingen bild

Linda Svingen

31 december 2013 06:17

Håper det går fremover med deg!Jeg og mine ønsker deg og dine et riktig godt,morsomt,positivt og gledelig nytt år ♥

Sophie Ekström

1 januari 2014 23:58

Tack desamma Linda, god fortsättning och hoppas du får ett underbart 2014

 
Ingen bild

Susanne Jansson

31 december 2013 11:06

Du har så rätt Sophie, kram och ett Gott Nytt År till dig och din familj.

Sophie Ekström

1 januari 2014 23:57

Desamma fina du?????? saknar dig!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophie Ekström - 1 december 2016 23:30

Tänkte idag på vad som gör mig glad, finns det bättre start på morgonen när man vaknar brevid den man älskar, man kommer upp på morgonen, ta en härlig latte på cafet i blackebergs centrum eller an av deras underbara smoothie, kan starkt rekommendera ...

Av Sophie Ekström - 1 december 2016 23:30

Tänkte idag på vad som gör mig glad, finns det bättre start på morgonen när man vaknar brevid den man älskar, man kommer upp på morgonen, ta en härlig latte på cafet i blackebergs centrum eller an av deras underbara smoothie, kan starkt rekommendera ...

Av Sophie Ekström - 8 oktober 2016 15:20


Nu är det dax att bli av med min ryggsmärta, domningar. Efter alla mina operationer, runt ett 50 tal, har det satt spår i kroppen, säkert krocken med Volvon också. Men ett bra spår är att min mage, rumpa mår kanon och att min stomi är min vän. Nu har...

Av Sophie Ekström - 2 juli 2016 23:29


Jag kan bara säga, min stomi är verkligen min vän, sedan jag fick min stomi har mitt liv blivit lättare! Kunna göra det man vill utan att leta efter toaletter. Kunna äta det jag vill utan att oro mig om när det är dax för toa besök igen. Skönt att sl...

Av Sophie Ekström - 2 juli 2016 23:21

När man har sådana där dåliga dagar, man tycker allt man gör och är suger. Man vill bara lägga av med allt man gör. Allt går bara emot en. Då inser man extra mycket hur mycket sina underbara vänner, familj och partner betyder för en. Jag är så lyckli...

Presentation


" Lär dig livets stora gåta,
Älska
Glömma
Och förlåta"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards