jag-och-min-crohn

Alla inlägg den 1 december 2016

Av Sophie Ekström - 1 december 2016 23:30

Tänkte idag på vad som gör mig glad, finns det bättre start på morgonen när man vaknar brevid den man älskar, man kommer upp på morgonen, ta en härlig latte på cafet i blackebergs centrum eller an av deras underbara smoothie, kan starkt rekommendera dom :)

När man kommer till jobbet slår på radion, såklart svensk pop, finns ingen bättre kanal, så mycket kärlek till folket <3

Jag får så mycket kärlek på en dag på jobbet, att arbeta men djur, är nog det roligaste, avkopplande, mysigaste arbete jag haft! Även om man känner sig trött, ont i kroppen så står dom där och bara viftar på sin svans. Säger som jag brukar säga, mer kärlek till folket <3

Av Sophie Ekström - 1 december 2016 23:30

Tänkte idag på vad som gör mig glad, finns det bättre start på morgonen när man vaknar brevid den man älskar, man kommer upp på morgonen, ta en härlig latte på cafet i blackebergs centrum eller an av deras underbara smoothie, kan starkt rekommendera dom :)

När man kommer till jobbet slår på radion, såklart svensk pop, finns ingen bättre kanal, så mycket kärlek till folket <3

Jag får så mycket kärlek på en dag på jobbet, att arbeta men djur, är nog det roligaste, avkopplande, mysigaste arbete jag haft! Även om man känner sig trött, ont i kroppen så står dom där och bara viftar på sin svans. Säger som jag brukar säga, mer kärlek till folket <3

[Bild]

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


" Lär dig livets stora gåta,
Älska
Glömma
Och förlåta"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards